Μαθηματική σκέψη: Διαδικτυακά Ιδιαίτερα Μαθήματα

Για λεπτομέρειες
Laptop ή σταθερό Η/Υ:
www.mathimatikiskepsi.gr
Email:
info@mathimatikiskepsi.gr

Mathimatikiskepsi
Σήμα μαθηματικής σκέψης
Για λεπτομέρειες
Laptop ή σταθερό Η/Υ:
www.mathimatikiskepsi.gr
Email:
info@mathimatikiskepsi.gr

Mathimatikiskepsi
μενού
Μετάβαση στο περιεχόμενο
Μαθηματικό εργαστήρι

Ο σκοπός αυτού του δικτυακού τόπου


  Η "μαθηματική σκέψη" είναι ένας ιδιαίτερος ιστότοπος που ξεκίνησε από την ιδέα δημιουργίας ενός "μαθηματικού εργαστηρίου" μέσα από το οποίο θα υποστηρίζονται μαθήματα ONLINE εξατομικευμένης διδασκαλίας μαθηματικών σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης.
 Καλύπτει μαθήματα για τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού, το Γυμνάσιο και το Λύκειο μέχρι και την προετοιμασία των μαθητών για τις Πανελλήνιες  εξετάσεις καθώς και ενότητες μαθηματικών που διδάσκονται στις Ανώτατες σχολές.
  Σκοπός του είναι να σταθεί δίπλα στους μαθητές/φοιτητές και να τους παρέχει εύληπτα τα κομμάτια της γνώσης που απαιτούνται, ώστε με τη βαθύτερη κατανόηση που θα συντελεστεί, να πετύχουν τους στόχους τους. Μέσα από τα διαδικτυακά μαθήματα:
  • καλύπτονται όλες οι ενότητες της διδακτέας ύλης των μαθηματικών,
  • παρουσιάζεται το θεωρητικό μέρος μέσα από δραστηριότητες,
  • "δένεται" η θεωρία με το πρόβλημα,
  • δίνεται η ευχέρεια στους μαθητές να επιλύουν προβλήματα διαβαθμισμένης δυσκολίας,
  • προχωρούν οι μαθητές σε προεκτάσεις και εφαρμογή των θεωρητικών συμπερασμάτων σε νέα πλαίσια, ασκώντας την κριτική και δημιουργική σκέψη τους,
  • έχουν τη δυνατότητα οι μαθητές να παρακολουθήσουν επιλεγμένα βιντεομαθήματα που αναφέρονται σε βασικές ενότητες της ύλης.
 Τέλος, η επικουρική χρήση μαθηματικού λογισμικού είναι καταλυτική για τη βαθύτερη κατανόηση εννοιών, σχέσεων και μεθοδικών προσεγγίσεων.

Πλοήγηση

Λίγα λόγια ... καλωσορίσματος


Μπορείτε να πλοηγηθείτε χρησιμοποιώντας τα κουμπιά ή το συνεπτυγμένο μενού που βρίσκονται στο πάνω μέρος της σελίδας. Σε κάθε ιστοσελίδα του ιστοχώρου, στην κορυφή και στο τέλος της, θα υπάρχει συνεπτυγμένο μενού για να κινείστε ευκολότερα ανάμεσα στις σελίδες του δικτυακού χώρου.
Ο δημιουργός αυτού του δικτυακού τόπου σας εύχεται καλή περιήγηση. Σας ευχαριστεί εκ των προτέρων για τον χρόνο που αφιερώνετε και μέσω του email: info@mathimatikiskepsi.gr είναι στη διάθεση των μαθητών για θέματα ONLINE διδασκαλίας, των εκπαιδευτικών για θέματα που άπτονται της διδακτικής των μαθηματικών και, ειδικότερα, της διατύπωσης  προβλήματος, της λύσης  προβλήματος και των νέων τεχνολογιών για την υποβοήθηση της διδασκαλίας. Τέλος, θα είναι στη διάθεση κάθε καλοπροαίρετου περιηγητή των ιστοσελίδων του ιστοχώρου "Μαθηματική σκέψη" για θέματα που άπτονται της βελτίωσής του μέσω καλόπιστων συμβουλών και γόνιμων παρατηρήσεων προς όφελος των μαθητών.

Μαθηματικά Γ΄ λυκείου
Συναρτήσεις 1-1, αντίστροφη συνάρτηση, σύνθεση συναρτήσεων
Μαθηματικά Γ γυμνασίου
Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων
Γεωμετρία Α΄ λυκείου
Ισότητα τριγώνων
Μόνο για εγγεγραμμένους επισκέπτες

Οι επισκέπτες του δικτυακού χώρου που θα αγοράζουν χρόνο διδασκαλίας από τον ιστοχώρο της "Μαθηματικής σκέψης" θα έχουν το προνόμιο να εισέρχονται δωρεάν σε χώρο μη προσβάσιμο στο σύνολο των επισκεπτών όπου θα υπάρχουν: ασκήσεις και προβλήματα λυμένα και άλυτα, ειδική μεθοδολογία, τεστ και διαγωνίσματα προσομοίωσης, βιντεομαθήματα, εναλλακτικοί τρόποι λύσης προβλημάτων καθώς και βήμα - βήμα τρόποι σκέψης για την προσέγγιση συνθετότερων και πολυπλοκότερων μαθηματικών θεμάτων. Ο χώρος αυτός των εγγεγραμμένων επισκεπτών συνεχώς θα εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο.


Πως γίνονται τα μαθήματα
 

Διαδικασία διεκπεραίωσης και ρόλοι μαθητή/φοιτητή κατά τη διάρκεια ενός ψηφιακού μαθήματος


  • Σε ποια πλατφόρμα θα γίνονται τα μαθήματα;

Επιλέξαμε το Skype ως διαδικτυακή πλατφόρμα, γιατί το σύνολο των μαθητών το γνωρίζει και το χρησιμοποιεί. Όλες οι πλατφόρμες είναι πάνω - κάτω ίδιες οπότε, αν ο μαθητής/φοιτητής επιθυμεί να γίνει το μάθημα σε Zoom ή Webex, θα πρέπει να το αναφέρει άμεσα.

  • Έστω ότι έχει συμφωνηθεί και πληρωθεί η ώρα του μαθήματος, πώς θα ξεκινήσει το μάθημα;
Από τη μεριά του μαθητή/φοιτητή θα πρέπει από πλευράς τεχνολογίας να διαθέτει Η/Υ (δεν ενδείκνυται τάμπλετ ή κινητό) με ενσύρματη σύνδεση στο router και ακουστικά με μικρόφωνο συνδεδεμένα στον Η/Υ (κάνουν και τα ακουστικά του κινητού). Αν διαθέτει και γραφίδα, τότε το μάθημα αλλάζει διάσταση και γίνεται καλύτερο από το ατομικό ιδιαίτερο.
Την συμφωνηθείσα ώρα θα  γίνει βιντεοκλήση και θα απαντήσει σε αυτή.
  • Πώς θα συμμετέχει ο μαθητής/φοιτητής στο μάθημα;
ι) Αν έχει γραφίδα
Θα του δοθεί ένας κωδικός και με αυτόν θα αποκτήσει πρόσβαση στον ψηφιακό πίνακα του μαθήματος. Με την γραφίδα του θα μπορεί να γράφει σε πραγματικό χρόνο και να λύνει ασκήσεις, να σχεδιάζει διαγράμματα και γεωμετρικά σχήματα που του δίνονται εκείνη τη στιγμή, ενώ ταυτόχρονα θα γίνονται και οι διορθώσεις των λαθών. Το μάθημα υπερτερεί από κάθε άλλο τύπο μαθήματος, αφού μπορεί να εμπλέξει και μαθηματικά προγράμματα που μπορούν να βελτιώσουν την ικανότητα εμβάθυνσης των νέων εννοιών. Ενώ στο τέλος του μαθήματος το μάθημα και τα ψηφιακά συνοδευτικά του θα παραδοθεί ψηφιακά στο μαθητή για άμεση επανάληψη, όταν και όποτε αυτός θέλει, πράγμα που είναι αδύνατο να συμβεί σε συμβατικούς τύπους μαθημάτων. Δεν χρειάζεται να μεταφερθεί οτιδήποτε από τον ψηφιακό πίνακα στο τετράδιο του μαθητή, εκτός και αν ο διδάσκων το ζητήσει. Η μορφή του μαθήματος είναι ανακαλυπτική και σε αυτό συμβάλει η χρήση της γραφίδας που ενδείκνυται για όλους τους τύπους μαθήματος.
Οι λύσεις των εργασιών για το σπίτι άμεσα μεταφέρονται με ψηφιακή γραφή στον ψηφιακό πίνακα στο επόμενο μάθημα, όπου ο διδάσκων άμεσα τις διορθώνει ή τις αποθηκεύει για διόρθωση και συζήτηση την επόμενη φορά.
ιι) Αν δεν έχει γραφίδα
Δε χρειάζεται κανένας κωδικός. Απλά μοιράζεται την οθόνη του διδάσκοντα και συμμετέχει φωνητικά στο μάθημα. Ο διδάσκων θέτει την άσκηση και αυτός φωνητικά προχωρά στη λύση της, ενώ ο διδάσκων την καταχωρεί στον ψηφιακό πίνακα, την ώρα που ταυτόχρονα συζητάς μαζί του τα λάθη . Το μάθημα είναι "μαιευτικό", δηλαδή μέσω ερωταποκρίσεων προχωρά ο μαθητής  στην εμβάθυνση των μαθηματικών εννοιών και σχέσεων. Μια παραλλαγή στη μορφή του μαθήματος είναι να θέτει ο διδάσκων μια άσκηση και να λέει στο μαθητή να τη μεταφέρει στο τετράδιό του όπου προχωρά σε προσπάθεια λύσης της. Έπειτα, την εκφωνεί  και ο διδάσκων τη μεταφέρει στον ψηφιακό πίνακα, όπου την συζητά μαζί του και διορθώνει τα λάθη του. Εναλλακτικά, του την στέλνει ως φωτογραφία, όπου πάλι προχωρούν στις διορθώσεις των λαθών. Ενώ στο τέλος του μαθήματος το μάθημα και τα ψηφιακά συνοδευτικά του θα παραδοθεί ψηφιακά στο μαθητή για άμεση επανάληψη, όταν και όποτε αυτός θέλει, πράγμα που είναι αδύνατο να συμβεί σε συμβατικούς τύπους μαθημάτων. Δεν χρειάζεται να μεταφερθεί οτιδήποτε από τον ψηφιακό πίνακα στο τετράδιο του μαθητή, εκτός και αν ο διδάσκων το ζητήσει. Οι λύσεις των εργασιών για το σπίτι φωτογραφίζονται και μέσω Skype τροφοδοτούνται προς τον διδάσκοντα ο οποίος τις διορθώνει για την επόμενη φορά όπου συζητούνται και τα όποια λάθη υπάρχουν.
  • Υπάρχει δωρεάν υποστηρικτικό υλικό στα μαθηματικά;
Ναι, όταν ο μαθητής εγγραφεί και αρχίσει μαθήματα, θα του δοθεί κωδικός με τον οποίο μπορεί να μπει σε ιδιαίτερο χώρο του δικτυακού τόπου της Μαθηματικής σκέψης όπου υπάρχει μαθηματικό υλικό, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιεί για καλύτερη εξάσκηση και εμβάθυνση των γνώσεων που απέκτησε.

  • Τα μαθήματα θα γίνονται με ανοιχτές τις κάμερες;

Αυτό αποτελεί επιλογή του μαθητή/φοιτητή και θα γίνεται αποδεκτή η αποψή του. Η Μαθηματική σκέψη ζητά το άνοιγμα της κάμερας του μαθητή/φοιτητή μόνο στην αρχή και το τέλος τους μαθήματος, για την ταυτοποίησή του.

  • Ποια η χρονική διάρκεια της διδακτικής ώρας;
Η διδακτική ώρα είναι 45 λεπτά, αλλά επειδή αρχή της Μαθηματικής σκέψης είναι να μην μένει τίποτα στην μέση για την επόμενη φορά, μπορεί να χρειαστούν και επιπλέον 5 ή 10 λεπτά για την πλήρη ολοκλήρωση του μαθήματος, χρόνος που δεν επιβαρύνει οικονομικά το μαθητή/φοιτητή.
  • Πόσο κοστίζει η διδακτική ώρα;
Η διδακτική ώρα κοστίζει 17,5 € (1 άτομο) - 13 € έκαστος (2 άτομα)
Επειδή η Μαθηματική σκέψη είναι κοινωνικά ευαίσθητη, υπάρχουν ειδικές τιμές για:
Πολύτεκνους - Τρίτεκνους: 12 € (1 άτομο) - 9 € έκαστος (2 άτομα)
Στρατιωτικούς - Μονογονεϊκές: 13 € (1 άτομο) - 10 € έκαστος (2 άτομα)
  • Πόσες ώρες χρειάζονται για να επιτύχει ο μαθητής/φοιτητής τους στόχους του;
Αρχή της Μαθηματικής σκέψης είναι ότι ο μαθητής/ φοιτητής έχει την ωριμότητα να αντιληφθεί τον αριθμό των ωρών που του είναι αναγκαίες για να πετύχει τους στόχους του. Ο ρόλος της Μαθηματικής σκέψης είναι επικουρικός για να τον βοηθήσει, αν της ζητηθεί, στην επιλογή του. Η μαθηματική σκέψη θα προσαρμόσει το πρόγραμμα σπουδών ανάλογα με τον μαθησιακό τύπο του μαθητή/ φοιτητή, το επίπεδο των προϋπαρχουσών γνώσεων που κατέχει και την εικόνα που παρουσιάζουν τα τεστ που αυτός γράφει.
  • Πώς γίνεται η πληρωμή;
Η καταβολή των διδάκτρων, που θα γίνεται με e-banking ή κάρτα, θα πραγματοποιείται μετά την συμφωνία για την ώρα διεξαγωγής του μαθήματος και το αργότερο μέχρι την προηγούμενη ημέρα από αυτή που θα γίνει το μάθημα. Η μη καταβολή τους σημαίνει την ακύρωση του μαθήματος.
α) Πληρωμή με κάρτα
Όταν μετά από συνεννόηση συμφωνηθεί η ημέρα και η ώρα διεξαγωγής των μαθημάτων, η "Μαθηματική σκέψη" θα σας στείλει email στο οποίο θα υπάρχει κουμπί αποδοχής της αγοράς του χρόνου μαθημάτων. Πατώντας το θα εισέλθετε στον ασφαλή δικτυακό τόπο της Εθνικής τράπεζας όπου και θα πληρώσετε την αγορά σας με την κάρτα σας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
β) Πληρωμή μέσω του e-banking της Εθνικής τράπεζας
Όταν μετά από συνεννόηση συμφωνηθεί η ημέρα και η ώρα διεξαγωγής των μαθημάτων, η "Μαθηματική σκέψη" θα σας στείλει email με το ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού της . Έπειτα,  αφού εισέλθετε με τους κωδικούς σας στον υπολογιστή σας, θα κάνετε σε αυτόν τον λογαριασμό κατάθεση του ποσού που αντιστοιχεί στη συμφωνηθείσα αγορά χρόνου μαθήματος ή μαθημάτων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

                       
                       
Επιστροφή στο περιεχόμενο